Vanlige spørsmål

Hva når noe skjer med kjøretøyet:
Ta kontakt med Car Protect. Telefon : 47608407 eller på skade@carprotect.no
Det må ikke settes i gang reparasjon av bilen uten Car Protects samtykke.

sektions delare

Ta kontakt med oss for valg av hensiktsmessig verksted. Be verkstedet ta kontakt med oss. Verkstedet fyller ut en skademelding på nettet. Svartid 1-2 timer. Car Protect svarer på mail og gir verkstedet et skadenummer og regulerer skaden ferdig. Verkstedet fakturerer oss direkte. Skadegebyr belastes bileier kr 500,- pr skadetilfelle.
Det er ikke mva på skadegebyret.
MERK: Car Protect erstatter kun forhåndsgodkjente skader.

Er skaden omfattet av våre vilkår dekkes leiebil inntil 3 dager a 465,- pr. dag inkl. mva.
Leiebil i utlandet er kr 750,- pr. dag inntil 3 dager.
Car Protect har en avtale med Hertz. Kontakt oss for leiebil i forbindelse med en reparasjon under garantien.

Bilens forsikringsselskap dekker inntauing til nærmeste verksted. Evt. egenandel dekkes av Car Protect så lenge ikke leiebil benyttes, og at skaden dekkes av våre forsikringsvilkår.
Maks erstatningsbeløp kr 1395,-.

Dette er dekket så lenge feilen er omfattet av garantivilkårene.

Car Protect eller verkstedet sender mva del av faktura til selgende forhandler.

Service må overholdes i henhold til produsentens anvisning. Man kan benytte andre autoriserte verksteder eller merkeverksted.

Såfremt bilen leveres i innbytte hos forhandler som solgte bilen til deg, eller om den omsettes privat, overføres garantien til ny eier. Send inn opplysninger om ny eier med navn, adresse, telefonnummer og e-post til: garanti@carprotect.no.

Garantien gjelder i alle land i EU, EES samt Sveits. Den gjelder ikke i Russland.

An unhandled error has occurred. Reload 🗙